Wirtualna asystentka zdalnie pomaga w wykonywaniu codziennych zadań przedsiębiorcom lub osobom prywatnym, komunikując się z klientami telefonicznie, mailowo bądź za pomocą komunikatorów. Elastyczny charakter pracy wirtualnej asystentki pozwala na ułożenie godzin pracy w dowolny sposób, by jak najlepiej dopasować swoje zobowiązania do potrzeb klienta.
Czytaj dalej
Wirtualna asystentka
Etapy współpracy
01
Rozmowa wstępna
Zapraszam Cię na bezpłatną rozmowę telefoniczną lub Skype/Zoom. W jej trakcie omawiamy możliwości współpracy i jej zasady.
Po zakończeniu rozmowy: JA – wysyłam do Ciebie mailowo podsumowanie rozmowy wraz z wiążącą ofertą TY – zapoznajesz się z podsumowaniem mailowym Jeśli nie masz pytań wysyłasz mi odpowiedź TAK lub NIE Jeśli pojawiły się dodatkowe pytania proszę o kontakt mailowy: biuro@karolinawalczak.pl
02
Formalności
Jeśli Twoja odpowiedź jest TAK:
JA– wysyłam do Ciebie uzupełniony draft umowy, na którym będą zaznaczone najistotniejsze jej fragmenty TY – zapoznajesz się z umową, jeśli nie masz pytań podpisujesz umowę lub wysyłasz mi mailem odpowiedź: akceptuję warunki umowy Jeśli jakieś punkty budzą Twoje wątpliwości rozmawiamy i wspólnie ustalamy treść atrakcyjnej dla obu stron umowy JA: Po zaakceptowaniu zapisów w umowie, wystawiam dla Ciebie fakturę TY: opłacasz fakturę
03
Rozpoczęcie współpracy
Wprowadzasz mnie w zasady naszej współpracy:
– ustalamy sposób delegowania zadań – procedury – przekazujesz mi hasła i dostępy – delegujesz mi zadania do wykonania – ustalamy kanały komunikacji główny i awaryjny