Wirtualna asystentka zdalnie pomaga w wykonywaniu codziennych zadań przedsiębiorcom lub osobom prywatnym, komunikując się z klientami telefonicznie, mailowo bądź za pomocą komunikatorów. Elastyczny charakter pracy wirtualnej asystentki pozwala na ułożenie godzin pracy w dowolny sposób, by jak najlepiej dopasować swoje zobowiązania do potrzeb klienta.
Czytaj dalejwirtualna asystentka
Karolina Walczak
Praca zespołowa to sekret, dzięki któremu zwykli ludzie osiągają niezwykłe rezultaty.
Karolina Walczak Founder & CEO
Poufność
gwarantuje bezpieczne przechowywanie i ochronę poufnych danych oraz informacji, które są udostępniane asystentce.
Terminowość
Terminowość jest kluczowa, ponieważ umożliwia skuteczną organizację pracy i zaspokojenie potrzeb klientów,
Zaangażowanie
Zaangażowanie wirtualnej asystentki jest kluczowe, ponieważ determinuje jakość i efektywność współpracy z nią. Im bardziej jesteśmy zaangażowani w korzystanie z usług wirtualnej asystentki, dostarczając jej jasne instrukcje i śledząc wyniki, tym bardziej efektywnie może ona spełniać nasze oczekiwania i usprawniać nasze zadania.
Komunikacja
Dobra komunikacja wirtualnej asystentki jest kluczowa, ponieważ zapewnia jasność i spójność w działaniach oraz zadaniach wykonywanych na rzecz klienta. To umożliwia efektywne zrozumienie potrzeb klienta i dostarczenie usług lub informacji w sposób precyzyjny, co przekłada się na zadowolenie klienta oraz efektywność działań asystentki.
Moje talenty Gallupa: osiąganie, bliskość, uczenie się, odpowiedzialność, rozwijanie innych,
A typem osobowości jest: doradca ESFJ-A. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci, lubię spędzać czas w pięknych okolicznościach przyrody oraz czytać – często sięgam po kryminały Camilli Lackberg.Pomogę Ci w realizacji codziennych zadań, które często zajmują dużo czasu. Umiejętności techniczne i kreatywne oraz znajomość programów graficznych zdobyłam na studiach. Szybko uczę się nowych rzeczy, dlatego nie przestaję zdobywać nowej wiedzy, aby oferować usługi wysokiej jakości. Zawsze z zaangażowaniem wykonuje powierzone zadania. Swoje wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta zdobyłam w branży ubezpieczeniowej. Potrafię zadbać o wysoki poziom komunikacji i utrzymać pozytywne relacje z Klientem.